Delovanje Nadzornega odbora Občine Bled opredeljuje 40., 41., 42., 43., 44., 45., 46., 47. in 48. člen Statuta Občine Bled (Uradni list Republike Slovenije, št. 67/2009, 87/2012, Uradno glasilo slovenskih občin, št. 30/2017).
Nadzorni odbor občine je najvišji organ nadzora javne porabe v občini.
Nadzorni odbor v okviru svojih pristojnosti ugotavlja zakonitost in pravilnost poslovanja občinskih organov, občinske uprave, svetov ožjih delov občine, javnih zavodov, javnih podjetij in občinskih skladov ter drugih porabnikov sredstev občinskega proračuna in pooblaščenih oseb z občinskimi javnimi sredstvi in občinskim premoženjem ter ocenjuje učinkovitost in gospodarnost porabe občinskih javnih sredstev.
PRISTOJNOSTI:
Nadzorni odbor ima v skladu z Zakonom o lokalni samoupravi in določilo Statuta Občine Bled naslednje pristojnosti:
– opravlja nadzor nad razpolaganjem s premoženjem občine,
– nadzoruje namenskost in smotrnost porabe sredstev občinskega proračuna,
– nadzoruje finančno poslovanje uporabnikov proračunskih sredstev.
Člani nadzornega odbora (mandat 2018 – 2022):
- predsednik: Boštjan Poklukar
- namestnik predsednika: Zvonko Špec
- člani:
- Ramiza Mitrović
- Matej Kumerdej
- Aleš Finžgar
Dostop do gradiv za člane Nadzornega odbora Občine Bled
Program dela nadzornega odbora Občine Bled v letu 2019
Predviden program dela nadzornega odbora Občine Bled v letu 2021
Program dela Nadzornega odbora Občine Bled v letu 2022 – dopolnjen program
Poslovnik – objavljen v Uradnem listu RS, št. 67 z dne 8.11.2019
Nadzorni odbor v mandatnem obdobju 2018 – 2022:
1. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 17. april 2019
2. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 9. maj 2019
3. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 20. maj 2019
4. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 14. junij 2019
5. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 22. oktober 2019
6. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 19. november 2019
- 6. redna seja NO – 19. november 2019
- Zapisnik 6. redne seje NO – 19. 11. 2019
- Poročilo o opravljenem nadzoru Zaključnega računa Občine Bled za leto 2018
- Poročilo o opravljenem nadzoru Premoženjske bilance Občine Bled za leto 2018
- Poročilo o opravljenem nadzoru Poslovnega poročila Turizma Bled za leto 2018
7. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 4. december 2019
- 7. redna seja NO – 4. december 2019
- Zapisnik 7. redne seje NO – 4. 12. 2019
- Poročilo o opravljlenem nadzoru nad poslovanjem krajevne skupnosti Zasip
8. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 10. december 2019
- 8. redna seja NO – 10. december 2019
- Zapisnik 8. redne seje NO- 10.12.2019
- Poročilo o opravljenem nadzoru koncesij
9. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 1. oktober 2020
10. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 22. oktober 2020
11. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 25. maj 2021
12. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 22. september 2021
13. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 13. oktober 2021
14. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 28. oktober 2021
15. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 10. november 2021
16. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 24. november 2021
- 16. redna seja NO – 24. november 2021
- Zapisnik 16. redne seje NO- 24.11.2021
- Sklep o izvedbi rednega nadzora »NADZOR – Financiranje obratovalnih stroškov ter vzdrževanja in obnove športnih objektov – Športna dvorana Bled« – nadzor se bo izvajal 25. 11. 2021.
17. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 25. november 2021
1. dopisna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 26. november 2021
18. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 12. januar 2022
2. dopisna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 13. januar 2022
19. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled – 2. februar 2022
- 19. redna seja NO – 2. februar 2022
- Sklep o izvedbi rednega nadzora – nadzor sklenjene pogodbe v zvezi s pridobitvijo zemljišč Tržnice Bled
- Zapisnik 19. seje NO – 2. 2. 2022
20. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled
21. redna seja Nadzornega odbora Občine Bled