Pravna služba Občine Bled opravlja naloge:
– vložišča ter arhiva občine,
– upravljanja s kadrovskimi viri občine ter Medobčinskega inšpektorata in redarstva Občin Bled, Bohinj in Železniki ter
– pravne podpore pri izvedbi raznovrstnih postopkov ter pri pripravi različnih dokumentov,
– ravnanje z nepremičnim premoženjem.
Vložišče ter arhiv občine:
- načrtuje in usklajuje delo na področju poslovanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom,
- opravlja naloge pisarniškega poslovanja (pregleduje, razvršča, signira, klasificira, evidentira dokumentarno gradivo, odpravlja pisemske pošiljke in tekočo zbirko dokumentarnega gradiva),
- usklajuje in nadzira vodenje evidenc o zadevah in dokumentih v tekoči zbirki ter skrbi za pravilno ravnanje z dokumentarnim gradivom,
- organizira in opravlja naloge sprejemne pisarne v skladu s predpisanim načinom pisarniškega poslovanja in ravnanja z dokumentarnim gradivom,
- nudi pomoč in informiranje strankam,
- izvaja naloge blagajniškega poslovanja za občino in Medobčinski inšpektorat občin Bled, Bohinj in Železniki,
- pripravi in usklajuje načrt klasifikacijskih znakov,
- sodeluje pri pripravi gradiva za občinski svet in njegova delovna telesa.
V okviru upravljanja s kadrovskimi viri:
- načrtuje, spremlja, analizira in izvaja naloge organizacijsko-kadrovske funkcije za občinsko upravo in Medobčinski inšpektorat občin Bled, Bohinj in Železniki,
- izvaja s proračunom sprejeti kadrovski načrt,
- načrtuje in izvaja strokovne naloge v okviru zaposlovanja kadrov (priprava in izvedba javnih natečajev in razpisov, priprava zaposlitvenih pogodb, sklepov, odločb ter izvajanje drugih nalog na področju upravljanja s kadrovskimi viri),
- opravlja naloge s področja varnosti in zdravja pri delu javnih uslužbencev,
- opravlja naloge na področju varstva osebnih podatkov.
Kot pravna podpora:
- pripravlja ali pregleduje osnutke in predloge aktov občine, ki jih sprejema občinski svet, z vidika skladnosti z ustavo, zakoni in podzakonskimi akti in z vidika nomotehnične urejenosti,
- pripravlja in pravno presoja gradiva, ki jih pripravlja občinska uprava,
- izvaja pravno podporo za izdelavo občinskih predpisov, splošnih in drugih aktov,
- sestavlja pogodbe ter daje pravno oceno sprejetih pogodb in pravno spremlja izvajanje pogodb,
- izvaja postopke oddaje javnih naročil;
- izvaja naloge pooblaščenca informacij javnega značaja,
- vodi najzahtevnejše upravne postopke na 2. stopnji,
- zastopa interese občine pri sporih na sodiščih in drugih državnih organih,
- nudi strokovno pomoč pri izvajanju volilnih opravil,
- podaja pravna mnenja v zadevah iz pristojnosti občine.
Ravnanje s premičnim premoženjem:
- vodenje postopkov na občinski ravni za množično vrednotenje nepremičnin.