Pravna služba

Pravna služba Občine Bled opravlja naloge:

– vložišča ter arhiva občine,

– upravljanja s kadrovskimi viri občine ter Medobčinskega inšpektorata in redarstva Občin Bled, Bohinj in Železniki ter

–  pravne podpore pri izvedbi raznovrstnih postopkov ter pri pripravi različnih dokumentov,

– ravnanje z nepremičnim premoženjem.

 

Vložišče ter arhiv občine:

  • načrtuje in usklajuje delo na področju poslovanja z dokumentarnim in arhivskim gradivom,
  • opravlja naloge pisarniškega poslovanja (pregleduje, razvršča, signira, klasificira, evidentira dokumentarno gradivo, odpravlja pisemske pošiljke in tekočo zbirko dokumentarnega gradiva),
  • usklajuje in nadzira vodenje evidenc o zadevah in dokumentih v tekoči zbirki ter skrbi za pravilno ravnanje z dokumentarnim gradivom,
  • organizira in opravlja naloge sprejemne pisarne v skladu s predpisanim načinom pisarniškega poslovanja in ravnanja z dokumentarnim gradivom,
  • nudi pomoč in informiranje strankam,
  • izvaja naloge blagajniškega poslovanja za občino in Medobčinski inšpektorat občin Bled, Bohinj in Železniki,
  • pripravi in usklajuje načrt klasifikacijskih znakov,
  • sodeluje pri pripravi gradiva za občinski svet in njegova delovna telesa.

V okviru upravljanja s kadrovskimi viri:

  • načrtuje, spremlja, analizira in izvaja naloge organizacijsko-kadrovske funkcije za občinsko upravo in Medobčinski inšpektorat občin Bled, Bohinj in Železniki,
  • izvaja s proračunom sprejeti kadrovski načrt,
  • načrtuje in izvaja strokovne naloge v okviru zaposlovanja kadrov (priprava in izvedba javnih natečajev in razpisov, priprava zaposlitvenih pogodb, sklepov, odločb ter izvajanje drugih nalog na področju upravljanja s kadrovskimi viri),
  • opravlja naloge s področja varnosti in zdravja pri delu javnih uslužbencev,
  • opravlja naloge na področju varstva osebnih podatkov.

Kot pravna podpora:

  • pripravlja ali pregleduje osnutke in predloge aktov občine, ki jih sprejema občinski svet, z vidika skladnosti z ustavo, zakoni in podzakonskimi akti in z vidika nomotehnične urejenosti,
  • pripravlja in pravno presoja gradiva, ki jih pripravlja občinska uprava,
  • izvaja pravno podporo za izdelavo občinskih predpisov, splošnih in drugih aktov,
  • sestavlja pogodbe ter daje pravno oceno sprejetih pogodb in pravno spremlja izvajanje pogodb,
  • izvaja postopke oddaje javnih naročil;
  • izvaja naloge pooblaščenca informacij javnega značaja,
  • vodi najzahtevnejše upravne postopke na 2. stopnji,
  • zastopa interese občine pri sporih na sodiščih in drugih državnih organih,
  • nudi strokovno pomoč pri izvajanju volilnih opravil,
  • podaja pravna mnenja v zadevah iz pristojnosti občine.

Ravnanje s premičnim premoženjem:

  • vodenje postopkov na občinski ravni za množično vrednotenje nepremičnin.
Skip to content