Služba za prostor

Naloge in delovna področja Službe za prostor:

Za namen urejanja prostora, doseganja trajnostnega prostorskega razvoja s celovito obravnavo, usklajevanjem in upravljanjem njegovih družbenih, okoljskih in ekonomskih vidikov, Služba za prostor občine Bled, ob upoštevanju načel urejanja prostora, opravlja naslednje naloge iz svojega delovnega področja:

  • skrb za celostno politiko prostorskega razvoja občine, ter določanje ciljev in izhodišč prostorskega razvoja občine,
  • priprava in sodelovanje pri razvojnih strategijah, prostorskih planskih in prostorskih izvedbenih aktih občine, medobčinskih, regionalnih in državnih prostorskih aktih,
  • sodelovanje pri izdelavi strokovnih podlag in priprava programskih izhodišč za sprejem prostorskih aktov,
  • oblikovanje urbanističnih programskih rešitev za prostorske ureditve v občini in priprava smernic za izdelavo prostorskih izvedbenih aktov,
  • sodelovanje pri pripravi aktov o zavarovanju kulturne dediščine in naravnih vrednot lokalnega pomena,
  • opravljanje upravnih in strokovnih nalog s področja varovanja okolja: vodenje in koordinacija postopkov celovite presoje vplivov na okolje pri pripravi prostorskih aktov in presoje vplivov na okolje za izdajo okoljevarstvenih soglasij za objekte z vplivi na okolje,
  • izvajanje nalog v postopkih lokacijske preveritve v skladu z zakonom, ki ureja prostor,
  • skrbi za koordinacijo priprave prostorskih aktov med občino in izdelovalcem prostorskega akta,
  • organizacija in vodenje postopka obravnave in sprejemanja prostorskih planskih in izvedbenih aktov, vključno z javno razgrnitvijo in javno razpravo, ter priprava, organizacija in izvedba delavnic, posvetov in drugih dogodkov, vezanih na urejanje prostora občine,
  • priprave predpisov in drugih gradiv za seje sveta in njegovih delovnih teles, ki spadajo v delovno področje tega oddelka,
  • strokovno svetovanje županu v zadevah urejanja prostora,
  • izdaje potrdil iz uradnih evidenc in drugih dokumentov v zvezi z načrtovanjem prostora in graditvijo objektov,
  • izvedba upravnih nalog, izdaja soglasij, pogojev in mnenj za posege in gradnje objektov skladno s prostorskimi akti,
  • izdaja dovoljenj za uporabo javnih površin,
  • izdaja potrdil o pogojih za spreminjanje meja parcele,
  • izdaja soglasij za gradnjo v turistični sezoni,
  • sodelovanje v postopku izdaje gradbenih dovoljenj, razen za ceste,
  • vzpostavljanje in vzdrževanje prostorskega informacijskega sistema, zbiranje, evidentiranje in analiziranje podatkov o predvideni rabi prostora in posegih v prostor ter vodenje evidence in dokumentacije predpisov in drugih aktov mestne občine, s katerimi se ureja prostor.
  • skrb za arhivsko zbirko občinskih prostorskih dokumentov,
  • planiranja in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja.

 

 

 

 

Skip to content